top of page

6 סודות ליצירת דיוור יעיל לרופאים


חברות פארמה רבות מתקשרות עם רופאים דרך אי מיילים. זה כלי שיווקי נוח, מהיר וזול להפקה, והוא רלוונטי בכל שלב של המוצר. העלות הנמוכה והקלות של ההפצה מובילות אותנו לא פעם לשלוח אי מיילים בתדירות גבוהה מדי, מה שיכול לגרום לאנשים להתייעף. התוצר הבלתי נמנע של העייפות הזו הוא חוסר עניין. הנה כמה המלצות שיעזרו לכם ליצור דיוורים יעילים לרופאים ורוקחים:


ההצעה שלכם היא העיקר

רופאים רבים הם סקפטים, וכבר שמעו את הכל בעבר. אם נציג רפואי לא יכול להעביר מסר שיתן לרופא יתרון אחד ברור תוך 60 שניות, ואז להוכיח את הטענה שלו, צריכה להידלק לכם נורה אדומה. עם דיוור אלקטרוני, הזמן הזה מצטמצם ל- 4 שניות בערך. ואם כבר מדברים על מסרים, מסר ממוקד יהיה יעיל ומוצלח יותר ממסר כללי או מספר מסרים בדיוור אחד. הציעו תמיד פתרונות ספציפיים לבעיות ספציפיות.

קצר וקולע

בנו את הדיוור כך שהמסר ברור, וההסבר על המוצר קצר וקולע. הסברים והרחבות, השאירו לערוצים האחרים של הקמפיין.

הצעה מפתה

הדבר הכי חשוב הוא בסופו של דבר מה אתם מציעים לרופא. במילים אחרות, הדרך היחידה להשיג את תשומת ליבו - לגרום לו להגיב - היא לתת לו הצעה בעלת ערך, ולהוכיח לו שכדאי לבחור במוצר או בשירות שלכם ולמה עליו לפעול עכשיו. ההצעה יכולה להיות הרשמה לניוזלטר, כניסה לפורטל שלכם ובו כלים לאינטראקציה עם החולה, הזמנה לכנס או להרצאה, מאמר חדש ישירות לתיבת המייל ועוד.

קריאה לפעולה

זכרו שאתם טיפה בים, וככאלה אתם חייבים לבלוט - בנושא המייל, במסר שאתם מעבירים, בעיצוב ובקריאה לפעולה שאתם מציעים. קריאה לפעולה תאפשר לכם גם לעקוב אחר התגובה של הרופא לדיוור.

עבודת שטח

בשיחות עם רופאים כדאי לכם, או לנציגים, לשאול מה הם היו רוצים לקבל דרך האי מייל, ובאיזו תדירות - ולפי זה לפעול. אם הרופאים מאמינים שהדיוור על המוצר שלכם יעזור להם לפתור בעיה או יענה על צורך רלוונטי, ישנה סבירות גבוהה שהם יפתחו ויקראו אותו בעניין רב יותר.

רגע לפני ששולחים...הדיוור מתאים למשלוח בדואר רגיל?

האם הייתם שולחים את הדיוור האלקטרוני שהכנתם בדואר רגיל? מדפיסים, שמים אותו במעטפה ושולחים בדואר בצורה אישית לרופא? אם התשובה היא לא, אתם גם לא אמורים לשלוח את הדיוור הזה.


20 צפיות0 תגובות
bottom of page