top of page

מקום ראשון במצויינות בחינוך ותמיכה במטופלים

הידרדניטיס סופורטיבה (HS , Hidradenitis Suppurativa) היא מחלת עור כרונית שגורמת לנגעים כואבים, נודולות ואבססים סביב בתי השחי והמפשעה. המחלה משפיעה רק על 1% מהאוכלוסיה בעולם, ולכן המודעות אליה נמוכה מאד. זו הסיבה כנראה ששיעורי האבחון נמוכים ולכן יש עיכוב גדול בטיפול.


חברת AbbVie יצרה את הקמפיין הגלובלי הראשון אי פעם שיעזור להעלות את מודעות חולי HS ומצוותים רפואיים, כך שיותר אנשים יאובחנו בזמן וילמדו כיצד ניתן לנהל את המחלה בצורה הטובה ביותר. באינטרנט היה מעט מאד תוכן זמין בנושא ולכן המטרה הראשונה של החברה היתה לספק מידע העשרתי, כולל עדויות של מטופלים.


בשיתוף עם מובילי דיעה וקבוצות מטופלים חברת AbbVie פיתחה תוכן שכלל טיפים על טיפול בפצעים, סגנון חיים, הפסקת עישון ושמירה על משקל תקין – כל זאת מתוך מטרה לסייע למטופלים ותיקים וחדשים. בנוסף, החברה פיתחה כלי אינטראקטיבי שמאפשר לאנשים לבדוק האם התסמינים שלהם עשויים להיות של HS. את התוצאות שהתקבלו בבדיקה העצמית ניתן להדפיס ולקחת אל רופא העור, וכך לקדם שיחה שמבוססת על יותר מידע מצד המטופל והרופא. נכון לאמצע 2018, אתר HS תורגם לשפות שונות והועלה ב-43 מדינות. עד היום ביקרו בו יותר מ-2 מיליון גולשים.


בכל שנה באנגליה נערכת תחרות Communique שמיועדת לכל מי שעוסק בתקשורת רפואית. מטרת התחרות היא להכיר ולהעריך את הקמפיינים והיוזמות הטובות ביותר באנגליה, באירופה וברחבי העולם בתחום של תקשורת רפואית.


קמפיין HS זכה מקום ראשון בתחרות המוערכת Communique שנערכת אחת לשנה באנגליה.


לאתר hs הקנדי: https://www.hsonline.ca


13 צפיות0 תגובות
bottom of page